[Ubuntu-cat] videoconferències amb la meva imatge al revés

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
div mar 27 13:20:10 UTC 2020

L'enllaç que hi ha a la discussió que apunta l'enllaç que ha passat el
Joan està trencat; no sé si funcionarà la solució que proposen però, si
no necessites Skype concretament per algun motiu perquè no proves
jitsi.org que permet fer videoconferències a moltes bandes des del web
sense necessitat d'intal·lar res? Només cal entrar a meet.jitsi.org
crear una sala i compartir l'enllaç a la sala amb la gent amb qui
vulguis. Si hi accedexies des d'un mòbil sí que cal instal·lar
l'aplicació, però és programari lliure ;)

Per si et decideixes uns profes d'Euskal Herria han fet un manual que
està corrent molt aquests dies per la xarxa [1], tot i que n'hi ha un
munt de manuals sobre jitsi [2] ja que aquests dies de confinament se
n'està fent un ús important.

Els meus 5¢

[1]
https://invidio.us/watch?v=raGRX-luTsshttps://invidio.us/watch?v=raGRX-luTss

[2]
https://invidio.us/search?q=Tutorial+herramienta+de+videoconferencia+Jitsi

El 27/3/20 a les 14:06, Joan J. Gràcia ha escrit: