[Ubuntu-cat] [equip] Jornada de treball ubuntaire

Rafael Carreras rcarreras a pm.me
diu mar 15 10:30:21 UTC 2020

Bon dia equip.

Davant la nova situació de mobilitat, la jornada de treball ubuntaire del dissabte 28 queda canceŀlada, sobretot perquè el restaurant estarà tancat. :-)
Una altra cosa és si fem la trobada pel canal de xat (i Telegram i Riot) i treballem cadascú a casa seva. Què en penseu?

Rafael Carreras
http://rcarreras.caliu.cat