[Ubuntu-cat] Reunió mensual

miquel311266 miquel311266 a protonmail.com
dis mar 7 12:09:27 UTC 2020

Lamento dir que aquesta festa tampoc hi podré anar. Ja en van dues faltes seguides :(
A veure per la propera.

Enviat des de ProtonMail mòbil

-------- Missatge Original --------
Actiu 3 març 2020 , 18:15, Sisco Garcia va escriure: