[Ubuntu-cat] Portàtils pel projecte Labdoo

Miquel Adroer miquel66 a gmx.com
div jun 19 08:01:15 UTC 2020

Bon dia.
Jo sí que els conec i a Vilafranca hi havia tingut alguna colaboració.
Si podeu ajudar ho recomano.

--
Enviado desde mi dispositivo Android con K-9 Mail. Por favor, disculpa mi brevedad.