[Ubuntu-cat] Mode de manteniment (era (sense assumpte))

dim jun 16 13:15:19 UTC 2020

* SANCHEZ, sanchezcano.manuel a gmail.com [16/06/20 14:01]:
> El dt., 16 de juny 2020, 13:50, Joan J. Gràcia <jjgracia a gmail.com> va

> Ho faré,  gràcies.

Això és el que anava a suggerir (o també una memòria USB iniciable
amb l'Ubuntu), si no has trobat res relacionat amb el teclat al Setup.

Un cop arrenca el sistema amb el USB o CD iniciable, s'ha d'escollir
l'opció "Provar l'Ubuntu".

A continuació obrir una terminal (Ctrl ALt t) i entrar:

sudo mount /dev/sda1 /mnt
sudo mount --bind /dev /mnt/dev
sudo mount --bind /proc /mnt/proc
sudo mount --bind /sys /mnt/sys
sudo chroot /mnt

(després de cada ordre -> Intro)

Aquí t'hauria de mostrar quelcom com ara "root a ubuntu$". Aquí has
d'entrar la següent ordre per arreglar possibles errors al disc:

fsck /dev/sda1

Després tanques el sistema, treus el CD o USB iniciable i proves si el
sistema arrenca.

L'Hospitalet de Llobregat