[Ubuntu-cat] Mode de manteniment (era (sense assumpte))

dim jun 16 08:42:38 UTC 2020

* SANCHEZ, sanchezcano.manuel a gmail.com [16/06/20 10:24]:
> El dt., 16 de juny 2020, 9:05, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu>
> va escriure:

> he compartit la imatge a través del mail, perquè el mòbil ni la tablet em
> deixen fer un paste.pics

Lamentablement en aquest moment encara el sistema no ha muntat els
discos, i per tant no es pot veure si hi ha alguna cosa malament.

Tornant al menú del mode de recuperació, és estrany que no funcioni el
teclat i puguis moure't per les opcions amb les fletxes d'amunt i
avall. Quin teclat tens, no has explicat si l'ordinador és portàtil o
sobretaula, per exemple.

L'Hospitalet de Llobregat