[Ubuntu-cat] Mode de manteniment (era (sense assumpte))

SANCHEZ sanchezcano.manuel a gmail.com
dll jun 15 17:52:37 UTC 2020

El problema és que no puc accedir  a aquesta opció. La barra d'adalt no es
mou. No la puc baixar a root consola de superusuario
seguim

El dl., 15 de juny 2020, 19:42, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu>
va escriure: