[Ubuntu-cat] Finestra virtual per a varies pantalles a Ubuntu 18.04 LTS

Miki mikcat a gmail.com
dij gen 9 07:34:00 UTC 2020

Bones, jo provaria amb xrandr

https://wiki.archlinux.org/index.php/Multihead#Combine_screens_into_virtual_display

xrandr --listmonitors
0: +*DisplayPort-4 1920/518x1200/324+1920+0  DisplayPort-4
1: +DisplayPort-3 1920/518x1200/324+0+0  DisplayPort-3
2: +HDMI-A-0 1920/518x1200/324+3840+0  HDMI-A-0

xrandr --setmonitor SomeName auto DisplayPort-4,DisplayPort-3,HDMI-A-0

I si la lies o ho vols treure:
xrandr --delmonitor SomeName

Missatge de Paco Rivière <web a pacoriviere.cat> del dia dj., 9 de gen. 2020
a les 8:25: