[Ubuntu-cat] Dubte correu

T.Collons t.collons a gmail.com
dis gen 4 19:32:39 UTC 2020

Hola Company

Per el que tinc entres si fas servir IMAP el conte a thunderbird sempre
està sincronitzat amb a carpeta de GMAIL al seu servidor, el que et pot
passar es que a la "Bandeja de Entrada" de GMAIL tens els 1980 correus,
però a la resta de carpetes de el servidor GMAIL i tens el 24k i escaig
restants, com no estan esborrats el thunderbird no els elimina.

La prova seria anar a GMAIL i seleccionar l'opció "TOT EL CORREU" i a
veure quants correus et diu que hi tens.

PD: personalment faig servir POP3 per recuperar el correu de tots els
contes GMAIL, YAHOO, Personals, i el que et comento dalt no se si es
gaire escaient.

El 4/1/20 a les 10:18, Joan Carles ha escrit:

--

Pere

t.collons a gmail.com <mailto:sesmorralles a gmail.com>

<https://www.google.com/>

------------------------------------

AVIS LEGAL

Nota de confidencialitat: Aquest missatge podria contenir missatges
d'empresa i altre informació confidencial tutelada per les lleis de
Europea i altres estats, Si Vostè el rep per error o sense ser una de
les persones esmenades a la capçalera, haurà de destruir-lo sense
copiar-lo ni revelar-l'ho o qualsevol altre acció relacionada amb el
contingut del missatge i notificar-ho per correu electrònic a l'emissor
del missatge.

Les persones o entitats que incompleixin els deures de confidencialitat
podran ésser perseguides davant dels Tribunals de Justícia sota l'empar
de la legislació civil, penal i administrativa nacional i internacional.

Gracies per la seva cooperació.

------------------------------------

LEGAL NOTICE

Confidentiality notice: This mail may include business and other
confidential information protected under the laws of and other
territories. if you are not one of the intended recipients of the
message, you are legally obliged to delete the message content.
Furthermore, you are kindly requested to report immediately the incident
to the sender.

Breach of confidentiality duties is a serious criminal offence in and
other territories. Offenders shall be legally prosecuted worldwide.

Thank you for your cooperation.