[Ubuntu-cat] Problemes d'arrencada amb el Linux 5.3.0.26-generic

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dic feb 12 16:17:55 UTC 2020

Ja tinc dos nuclis instal·lats correctament amb el so correcte.
Ara ho entenc tot millor i he après moltes coses!
Crec que cada vegada que instal·lo el nucli he de tornar a instal·lar el
connector de la tarja NVIDIA, per que reconegui la configuració de les
pantalles múltiples.