[Ubuntu-cat] navegadors banca online

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dim abr 14 10:17:28 UTC 2020

Bon dia ubunteros,

 fa 5 mesos vaig començar a operar banca online de Fiare i utilitzava
indistintament Firefox, Google Chrome i Falkon. Em van anar donant
problemes de connexió i fa uns dos mesos que utilitzo Tor (
https://www.torproject.org/ca/) i m'ha anat bé fins ara.

Fiare diu que usi Google Chrome (que no em funciona) o Internet Explorer.

Es pot instal·lar Internet Explorer a l'Ubuntu?

Saluta[c]cions,

Joan Inglada
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.