[Ubuntu-cat] S'ha mort la pantalla del portàtil i videocoferències

miquel311266 miquel311266 a protonmail.com
dll abr 13 10:03:48 UTC 2020

gràcies per la informació. Em servirà per actualitzar la Guia Ubuntu.

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat
des d'un correu xifrat ProtonMail i és poc probable que contingui programari
maliciós.

Sent with [ProtonMail](https://protonmail.com) Secure Email.