[Ubuntu-cat] grabar escriptori

miquel311266 miquel311266 a protonmail.com
div abr 3 10:05:03 UTC 2020

Jo també anava a suggerir recordmydesktop.
L'he utilitzant per a fer algun tutorial i m'ha anat molt bé.
Senzill d'utilitzar.

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat
des d'un correu xifrat ProtonMail i és poc probable que contingui programari
maliciós.

Sent with [ProtonMail](https://protonmail.com) Secure Email.