[Ubuntu-cat] Certificats seguretat social

Guillem Cuberes Ramos guillemcube a gmail.com
dim maig 7 11:53:44 UTC 2019

Hola,

El que descrius pot ser més aviat algo concret de la pàgina en la que t'estiguis autenticant i no pas algo generalitzat. Pensa que cada pàgina dins de l'administració és un món.

Si al Firefox obres la consola de desenvolupament (F12) veuràs l'error que està donant que et pot donar més informació.

Saludos,
Guillem Cuberes