[Ubuntu-cat] Certificats seguretat social

Joan Riudavets joan.riudavets a gmail.com
dim maig 7 07:18:31 UTC 2019

Hola ubuntaires,
No sé si donar per impossible podeer utilitzar ubuntu per fer alguns tràmits amb la seguretat social.
Jo ho he intentat i he perdut un munt de temps.
He lograt que me reconegui el dnie inclòs que me reconegui amb el finerfox que tinc instal·lat bé els certificats, però quan l’he dutilitzar quan he posat el pin del dnie i reconeix el certificat, el firefox obre una pestanya en blanc i allà queda....