[Ubuntu-cat] [libreOffice] problema quadres de text

dvd a enlloc.org dvd a enlloc.org
dis mar 30 09:25:17 UTC 2019

Hola, no sé si això és offtopic.
Comento un problema amb LibreOffice per si algú s'hi ha trobat.
Tinc un document de text llarg (unes 170 pàgines) que a més conté
algunes fotos i una marc de text que eren els seus peus de foto (jo els
vull passar a peu de foto dins la imatge).
Bé, el problema és que amb la remaquetació de pàgines alguns d'aquests
marcs han quedat fora de la zona útil de la pàgina (als marges, sobretot
per sota del text de peu).
Quan passo per una pàgina on hi ha un d'aquests marcs el programa se'm
congela, no s'arriba a penjar, però està una estona en gris i congelat.
No hi ha manera de seleccionar aquesta marcs per eliminar-los.
Se us acudeix com podria fer-ho?
Hi ha alguna manera de busca i captura automàtica dels marcs per
eliminar-los? ;-)
Algú s'hi ha trobat?