[Ubuntu-cat] máquina virtual de Java

Miki mikcat a gmail.com
div mar 22 17:31:02 UTC 2019

Hola Josep,

El missatge és una mica confús, o gramaticalment mal escrit o algo, però
entenc que et cal tenir java instal·lat

java -version

Si no ho tens instalat
sudo apt update
sudo apt install default-jre
i/o si també vols poder compilar en java
sudo apt install default-jdk

En cas que ja ho tinguessis instal·lat, és possible que només li agradi la
jvm d'Oracle... en tal cas

Info anterior extesa, amb detalls de com instal·lar una versió concreta de
la jvm, etc:
https://www.digitalocean.com/community/tutorials/how-to-install-java-with-apt-on-ubuntu-18-04

Salut!
Miki

Missatge de Joan Inglada Roig <joan.inglada a gmail.com> del dia dv., 22 de
març 2019 a les 17:40: