[Ubuntu-cat] Veure impressora per router

Pere pere a cirerer.jazztel.es
dim mar 12 20:06:52 UTC 2019

Un altre cosa que et pot estar passant es que els dispositius agafin una
adreça IP de forma automàtica del ruter al que es connecten i que els
servidors d'adreces dels ruters estiguin en diferent rang d'adreces i
aleshores els equips connectats a un ruter no es vegin amb els
connectats al altre, en aquest cas hauries d'entrar dins de la
configuració dels ruters i fer que tots dos estiguin dins la mateixa
xarxa i modificar els rangs dels servidors DHCP de cada un d'ells de
forma que les adreces que donen de forma automàtica estiguin dins la
mateixa xarxa però no coincideixin

Per exemple

Ruter 1 adreça IP 192.168.1.1 rang d'adreces del servidor DHCP  del
192.168.1.200 al 192.168.1.230 (et permetria trenta equips connectats
alhora)

Ruter2 adreça IP 192.168.1.2 rang d'adreces del servidor DHCP del
192.168.1.160 al 192.168.1.199

Això en el cas de que els equips obtinguin l'adreça IP automàticament
dels ruters, es clar.

El 12/3/19 a les 20:10, Joan Carles ha escrit:

--
Salutacions:
Pere Moncho