[Ubuntu-cat] conki OSD

Miki mikcat a gmail.com
diu jul 14 18:25:27 UTC 2019

Si, no te l'he posat pas tot, només era per indicar-te a quina secció del
teu .conkyrc aniria.

Estructura del .conkyrc:

conky.config = {
-- Aquí van totes les configs...
};

conky.text = [[
# Aquí van els monitors...
]]

Si estàs fent servir el format antic com aquest
https://github.com/mrmierzejewski/conkyrc/blob/master/conkyrc
llavors te'l defineixes així i ja està:
lua_load ~/conky/utils.lua
i els monitors sota de
TEXT

Salut !
Miki

Missatge de Paco Rivière <web a pacoriviere.cat> del dia dg., 14 de jul. 2019
a les 20:05: