[Ubuntu-cat] conki OSD

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dic jul 10 13:57:16 UTC 2019

Missatge de Paco Rivière <web a pacoriviere.cat> del dia dc., 10 de jul. 2019
a les 15:40:

> Gràcies per la vostra ajuda. Al final m'he decidit per un Ryzen 3.
> El FX ja no era disponible.
> He posat al dia una mica el conki i envio una captura per si algú
> l'interessa l'arxiu de configuració.
>
> Notes:
> No sé com retallar el nom del proces.
> Tampoc puc traduïr la predicció del temps, amb cut en bash, si té un espai

Jo el conky el tinc com a panell a la part superior de la pantalla. No sé
quin és el problema exactament però potser et serveix definir l'espai com a
separador; jo per exemple perquè em mostri la versió de nucli que està
corrent ho faig amb

exec uname -a | cut -d' ' -f3

que fa que agafi el tercer bloc de dades un cop separats els blocs per
espais. Segurament el man ho explica millor que jo:

 -d, --delimiter=DELIM
              use DELIM instead of TAB for field delimiter

       -f, --fields=LIST
              select only these fields;  also print any line that contains
no delimiter character, unless the -s option is specified

També elimino la part que no necessito de la dreta amb

cut -d'-' -f1

Salut!

--
Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA - https://z.tomi.cat/pgp

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.