[Ubuntu-cat] Arrencada falla Slimbook Katana Linux Mint - initramfs

Pedro pederindi a gmail.com
diu ago 4 09:44:27 UTC 2019

ja em corregiran si ho dic malament, però si es va quedar trabat a
initramfs (INIT RAM FileSystem, sistema de fitxers que s'inicialitza a
la memòria ram) vol dir que el kernel no es va poder inicialitzar, ara
però estàs en un pas anterior, no sap com inicialitzar el kernel

també des del live podries veure, quan montes la unitat, què hi ha a
la partició boot, o a l'arrel (en el teu cas, si el montes a /mnt o
/media/blabla/ l'hauries d'afegir abans (per tant seria /media/blabla/
i /media/blabla/boot)

 $ ls -1 /
bin
boot