[Ubuntu-cat] connexió mòbil

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
dij oct 18 16:55:37 UTC 2018

Si desactives la WiFi sabràs si el Windows va via WiFi o USB. És una idea.

Si Ubuntu no veu res a nivell d'USB hauries de provar:

* Si és el cable USB (si has fet la prova amb Windows ja hauràs sortit de
dubtes).
* Si és la boca USB que fas servir. Les de color blau són USB 3.0. Les
blanques són USB 2.0. Se suposa que hauria de ser indiferent, però a
vegades no ho és.
* Si és el mòbil, que té acceptat el permís d'accés USB Transferir fitxers.

Missatge de Joan Riudavets <joan.riudavets a gmail.com> del dia dj., 18
d’oct. 2018 a les 18:39: