[Ubuntu-cat] connexió mòbil

Joan Riudavets joan.riudavets a gmail.com
dij oct 18 16:38:38 UTC 2018

amb lsusb no me'l detecta
me dóna la mateixa resposta si el conecto com si no

joan a joan-asus:~$ lsusb
Bus 002 Device 003: ID 04f3:0235 Elan Microelectronics Corp.
Bus 002 Device 002: ID 8087:0020 Intel Corp. Integrated Rate Matching Hub
Bus 002 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub
Bus 001 Device 003: ID 13d3:5130 IMC Networks Integrated Webcam
Bus 001 Device 002: ID 8087:0020 Intel Corp. Integrated Rate Matching Hub
Bus 001 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub

amb windows amb una app sidesync es conecta, però no se si es conecta via
usb o wifi

Missatge de Josep Pujadas-Jubany <jpujades a gmail.com> del dia dj., 18
d’oct. 2018 a les 18:15: