[Ubuntu-cat] connexió mòbil

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
dij oct 18 16:07:30 UTC 2018

Joan,

Si fas lsusb amb el mòbil connectat, hauries de veure com el detecta. En el
meu cas;

$ lsusb
Bus 002 Device 006: ID 2a47:9039
Bus 002 Device 002: ID 8087:0024 Intel Corp. Integrated Rate Matching Hub
Bus 002 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub
Bus 001 Device 002: ID 8087:0024 Intel Corp. Integrated Rate Matching Hub
Bus 001 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub

El meu mòbil és 2a47:9039 sense cap mena de descripció. Tampoc és crític
tenir-la. Endollant/desendollant el mòbil i repetint la comanda lsusb l'has
de veure llistat.

Si el veus, amb mtp-connect (de mtp-tools) pots comprovar si les llibreries
mtp el troben. En el meu cas (després d'instal·lar mtp-tools, que no tenia):

$ mtp-connect
libmtp version: 1.1.10

Device 0 (VID=2a47 and PID=9039) is UNKNOWN in libmtp v1.1.10.
Please report this VID/PID and the device model to the libmtp development
team
Android device detected, assigning default bug flags

Com pots veure, per al meu mòbil es queixa de dispositiu desconegut però
funciona la mar de bé!

A veure com et va la prova ...

Missatge de Joan Riudavets <joan.riudavets a gmail.com> del dia dj., 18
d’oct. 2018 a les 17:44: