[Ubuntu-cat] connexió mòbil

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
dij oct 18 14:50:36 UTC 2018

Joan,

Quina versió tens?

$ lsb_release -a
$ uname -a

Suposo que deus estar amb una 18.04 perquè veig que el paquet mtpfs no
existeix actualment:

https://launchpad.net/ubuntu/+source/mtpfs

Sap greu haver errat el tret!

He repassat les meves notes i vaig decidir incloure mtpfs en els sistemes
(16.04) que administro el 2017-07-03.

Tinc desades pàgines web consultades i llavors hi havia gent que recomanava
comprovar el funcionament amb diferents cables i connexions USB de
l'ordinador.

Pel que llegeixo a
https://www.sololinux.es/que-hacer-despues-de-instalar-ubuntu-18-04-bionic-beaver/
amb mtp-tools hauries de funcionar. Que és el que hi ha a la 18.04.

I encara que sembli evident, assegura't a la configuració del mòbil que
tens l'USB posat en mode Transferir fitxers.

Sort!

Missatge de Joan Riudavets <joan.riudavets a gmail.com> del dia dj., 18
d’oct. 2018 a les 16:08: