[Ubuntu-cat] Mapes a la web

dvd a enlloc.org dvd a enlloc.org
dim oct 9 15:36:53 UTC 2018

Ens hem trobat amb el mateix missatge a Teixidora.net
Vaja, Google talla el doll de cervesa gratis? un entrebanc i una
oportunitat.
Fins ara fem servir OSM per mostrar resultats amb Semantic Maps sobre
MediaWiki però dins els formularis per buscar la geolocalització d'una
adreça ens anava molt bé GoogleMaps. Ara hem de trobar una alternativa.

Per l'ús que feu a Ubuntaires imagino que amb OpenStreetMaps teniu la
solució, no? A nosaltres la visualització ens ve gestionada via SMW i
Semantic Maps, però tenim vàries opcions, darrerament fem servir la
opció de la llibreria javascript Leaflet, crec que és la millor.

Per cert, aprofito per dir que tenim un bot per importar esdeveniments
d'agenda que estiguin en format iCal. No he vist si puc extreure info
d'agenda d'ubuntaires en aquest format, es pot?

Salut!

David

A 09-10-2018 17:21, Olga Cuevas i Melis escrigué: