[Ubuntu-cat] Mapes a la web

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dim oct 9 14:53:22 UTC 2018

El 09/10/18 a les 15:18, Walter Garcia-Fontes ha escrit:
> Els de Google ara demanen una targeta de crèdit per usar l'API dels
> mapes, així que els mapes d'ubuntaires i de festes de la web
> ubuntu.cat es mostren ara com "development". Diuen que tot i entrar la
> targeta de crèdit hi ha 200 dòlars d'ús gratuït, segurament per
> nosaltres seria més que suficient, però suposo que ningú no voldrà
> entrar la seva targeta de crèdit (jo almenys, no).
Jo tampoc

> Per tant penso que haurem d'anar buscant alternatives a veure si ho
> podem fer amb alguna alternativa lliure, i per una altra part anar-se
> degoogleitzant tampoc no està malament. Jo ja ho he fet al mòbil, fa
> dos anys que me he lliurat de l'Android (i mai no he fet servir
> l'Iphone, que són igual de dolents).
La degoogleització em sembla perfecta, tenim l'opció d'OpenStreetMaps,
tot i que no sé en quin punt es troba... i pel que fa a l'iPhone
m'atreviria a dir que potser és pitjor que l'Android (tot i que no n'he
tingut mai cap).

Els meus 5 ¢

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.