[Ubuntu-cat] Possibles xerrades per una festa ubuntaire

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
div maig 18 17:20:24 UTC 2018

Jo votaria Tiddly, però no sé si podré venir!

Enviat des del mòbil; disculpeu la brevetat i si contesto abans del text
citat

El dv., 18 maig 2018, 11:05, Sisco Garcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> va
escriure: