[Ubuntu-cat] Festes

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic mar 28 16:26:56 UTC 2018

El 28/03/18 a les 09:12, cubells ha escrit:

Totalment d'acord!

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.