[Ubuntu-cat] Festes

cubells vicent a vcubells.net
dic mar 28 07:12:30 UTC 2018

El 28/03/18 a les 08:49, Rafael Carreras ha escrit:
> El dia 19 de març de 2018 a les 13:31, Sisco Garcia
> <sisco.garcia a ubuntu.cat <mailto:sisco.garcia a ubuntu.cat>> ha escrit:
>

>     <https://www.directferries.es/ferry_barcelona_palma.htm>de Lleida no
>     sé quanta gent vindrem, però també  tenim manera d'anar-hi:
>     http://aeroportlleida.cat/vols/ <http://aeroportlleida.cat/vols/>

> La festa mallorquina ja està en marxa!
> https://pad.cat/p/PMIBionica
>
> Ja tenen el local i algunes xerrades conformades. Si us hi animeu,
> feu-ho saber.
> Tenen gairebé decidit que es farà el 19 de maig i ens pregunten si hi ha
> [...]

Jo en principi cap problema. Intentaré anar a les 3 festes :)

A veure si concretem ja dates. Volia fer la pàgina ja a ubuntu.cat.

convindría en lloc d'anar a la pàgina
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/BionicBeaver i que hi
haja la festa de Tàrrega, aterrar en una altra primer on
expliquem/anunciem les 3 festes i l'enllaç al detall de cada festa no?

--
Atentament, cubells.