[Ubuntu-cat] encriptacio

Pedro pederindi a gmail.com
div jun 22 07:50:52 UTC 2018

La seguretat és poc pràctica. Per molt que es faciliti la seguretat
sempre hi haurà determinades coses que no es poden / no s'haurien
d'acomodar, com per exemple que tu hagis de verificar que una persona
és la persona que tu creus. Hi han sistemes que ho fan automàticament,
però això vol dir que ja no és segur (tot i que et posin el candau).

No ho he provat però sembla que això és un compatible amb luks per windows

https://github.com/t-d-k/LibreCrypt

si necessites programari potser trobes la manera de tenir-lo en un USB
de forma portable

https://github.com/t-d-k/doxbox/releases/download/v6.2-beta/LibreCryptExplorer_v6.2.zip