[Ubuntu-cat] OT - Perdoneu

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
diu jun 17 15:53:13 UTC 2018

Missatge de T.Collons <t.collons a gmail.com> del dia dg., 17 de juny 2018 a
les 14:04:

> Gracies Paco.
>

> Dons ja està, el que deu passar es que ningú coneix la resposta a la meva
> pregunta, i tot i que a la configuració de la llista i tinc posat rebre els
> meus correus, per algun motiu, no es compleix.

Aquest és el comportament "estàndard" del gmail

--
Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.