[Ubuntu-cat] Avis de bateria baixa

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
diu jun 17 11:08:29 UTC 2018

De res!

A l'enllaç que passaves hi ha un script Python interessant, al final:

https://www.omgubuntu.co.uk/2016/07/ubuntu-battery-monitor-notifications

És una opció a considerar. Amb Python es poden fer moltes coses de sistema.

Des del mòbil

El dg., 17 juny 2018, 12:31, Paco Rivière <web a pacoriviere.cat> va escriure: