[Ubuntu-cat] problemes amb l'script pel grub

Pol Marcet polmarcetsarda a gmail.com
dll jul 23 23:39:58 UTC 2018

Si reinstales Windows i després reinstales Ubuntu segur que no tindràs
problemes, però sempre és una murga tenir que refer tots els petits canvis
que es solen acumular. Si m'és possible demà al migdia investigaré en què
consisteix l'arxiu que hem comentes.