[Ubuntu-cat] Resum de Ubuntu-cat, vol 19, número 5

ignito a tutamail.com ignito a tutamail.com
div nov 3 13:58:00 UTC 2017

Un "Gobierno" corrupte que hauria d'estar a presó, engarjola al govern legítim de Catalunya...+1

--Enviat des del pic de la taula!

--
Xifra els teus correus ja, amb Tutanota!
https://tutanota.com

3. Nov 2017 13:00 per ubuntu-cat-request a lists.ubuntu.com: