[Ubuntu-cat] No puc instalar Ubuntu

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
dll jun 5 15:29:16 UTC 2017

* Miquel Adroer, miquel66 a caliu.cat [05/06/17 16:59]:
> No puc intal.lar Ubuntu en un portàtil HP Compaq 671.
> Curiosament si em funciona la sesio Live amb diferents distro.
> Però en iniciar instal sempre se'm penja la finestra després de demanar
> idioma.
> He provat amb les últimes versions d'Ubuntu Gnome, Xubuntu, Linux Mint i
> Debian.
> Triant la versió 64 bits qe correspon al portàtil.
> Totes Live sesio ok però després de posar idioma es congela.
>
> Hi ha algo que pugui fer per saber quin és el problema?
>
> Per cert. opció gràfics safe mode tampoc m ha funcionat.

Has provat amb la "mini-iso"? :
https://help.ubuntu.com/community/Installation/MinimalCD

Pot ser una opció si 1) tens connexió a Internet i 2) no has
d'instal·lar en mode UEFI.

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat