[Ubuntu-cat] Dubte montar servidor en ubuntu

Aniol Martí amarti a caliu.cat
div jun 2 06:02:24 UTC 2017

On 06/02/17 07:11, Joan Carles wrote:
> El 01/06/17 a les 23:52, Aniol Martí ha escrit:

> Hola!
>
> Doncs em surt, que no puc accedir. Afegeixo captura pantalla també.
>
> --
> Salutacions,
>
> Joan Carles
> Usuari GNU/Linux #324197#
> http://counter.li.org/

Bon dia!

M'he mirat la guia que vas seguir i diria que ja veig d'on ve el
problema. A la guia et suggereixen que canviïs l'arrel del servidor web
a un directori del teu home (en aquest cas sitios). Suposant que vas
crear el directori "Sitios" dins del teu home fes un "chown -R
<ElTeuUsuari>:www-data /home/ElTeuUsuari/Sitios". Per assegurar que les
configuracions estiguin bé, ens podries passar el contingut dels fitxers
/etc/apache2/apache2.conf i
/etc/apache2/sites-available/000-default.conf ? Per fer-ho, et
suggereixo que utilitzis una eina com l'etherpad de Mozilla [0].

[0]: https://public.etherpad-mozilla.org/

Salut!