[Ubuntu-cat] No munta el mòbil des de fa algunes setmanes en 16.04

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dll gen 2 15:25:16 UTC 2017

Gràcies, Tomàs,

Ho feia damunt de "versió de compilació personalitzada" i no funcionava i
se m'ha acudit fer-ho a "Número de compilació" i aquí ha funcionat; i si hi
torno a tocar hem diu que no és necessari, que ja sóc un desenvolupador.

Joan Inglada

El dia 2 de gener de 2017 a les 7:34, Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat>
ha escrit: