[Ubuntu-cat] Paradeta amb el BDT Vilafranca del Penedès.

Miquel Adroer miquel66 a caliu.cat
diu feb 26 09:13:32 UTC 2017

Bon dia Paco.
Quan més siguem més riurem  ;)
Si ens ajuntem uns quans no ha de ser problema.
Si no hi cabem a la paradeta Vilafranca és prou maca per fer hi un tomb
abans de dinar.
Gràcies company.