[Ubuntu-cat] Paradeta amb el BDT Vilafranca del Penedès.

Miquel Adroer miquel66 a caliu.cat
dis feb 25 18:32:19 UTC 2017

Bona tarda.
El BDT (Banc del Temps) de Vilafranca del Penedès vol fer una
exposició dels serveis que ofereix i com funciona el proper mes
d'abril. Serà un dissabte al matí que, ja que hi ha mercat, hi haurà
molta gent.

Jo sóc usuari del BDT i n'estic molt satisfet. Al BDT jo ofereixo les
meves hores com a tècnic de hardware de PCs i impressores i també
intaŀlació i formació de s.o. Linux. Amb el poc temps que hi porto ja
he instaŀlat Ubuntu a un parell d'equips i unes quantes tasques de
reparació.

Bé, anant al gra, també m'he ofert voluntari per l'exposició del més
d'abril per explicar el què ofereixo. Crec que és una bona oportunitat
 per fer difusió d'Ubuntu i el programari lliure. Dic Ubuntu perquè és
el s.o. que més conec i que hi estic implicat amb el grup de treball
d'ubuntu.cat

Estic cercant un voluntari que vulgui donar-me un cop de mà aquest
dissabte que encara no té data. Crec que dues persones és molt millor
que no pas una de sola.

De moment he exposat el tema per si algú vol anar rumiant si li faria
gràcia passar un matí de dissabte a Vilafranca i gaudir de la meva
estupenda cuina. Que li faré un dinar per llepar-se els dits :)

Us mantindré informats.

--

http:caliu.cat