[Ubuntu-cat] [equip] Oferiment de lloc per a la propera Jam de traducció (Encara en fem, oi?)

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dij feb 23 21:42:17 UTC 2017

El 23/02/17 a les 22:40, Giorgio Grappa ha escrit:
> Jo també ho seré, és clar! Podrem pactar menú amb la noia que duu la
> cantina si som com a mínim 4. Quants hi som ja?
Jo no ho tinc clar, m'agradaria, sobretot perquè fa dies que no ens
veiem, però aquell dia ho tinc complicadet :(