[Ubuntu-cat] [equip] Oferiment de lloc per a la propera Jam de traducció (Encara en fem, oi?)

Aniol Martí amarti a caliu.cat
dij feb 23 15:37:43 UTC 2017

Jo en principi també vindré.

--
Aniol Martí gpg 64491262
http://www.aniolmarti.cat

Linux Registered User #614499
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.