[Ubuntu-cat] [equip] Oferiment de lloc per a la propera Jam de traducció (Encara en fem, oi?)

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dij feb 23 15:19:00 UTC 2017

Jo tambe tinc previst venir.

El dia 23 de febrer de 2017 a les 16:10, Rafael Carreras <
rcarreras a ubuntu.cat> ha escrit:

> El dia 11 de novembre de 2016 a les 17:50, Giorgio Grappa
> <ggrappa a gmx.com> ha escrit:

> (Estic
>
> Doncs sí, el Giorgio va confirmar amb el director de l'institut i hi
> anirem el dissabte 18 de març a fer-hi la No-Jam, apunteu-vos-ho.
>
> Ara hem de veure a què ens dedicarem, apart de les traduccions.
> Hauríem de fer una llista dels que hi anirem. Jo sí que hi aniré.
>
> --
> Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
> http://rcarreras.caliu.cat

Josep Gallart

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://sites.google.com/view/serveis-gnulinux/inici
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

<josep.gallart a ubuntu.cat>
Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat