[Ubuntu-cat] [equip] Oferiment de lloc per a la propera Jam de traducció (Encara en fem, oi?)

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dij feb 23 15:10:33 UTC 2017

El dia 11 de novembre de 2016 a les 17:50, Giorgio Grappa
<ggrappa a gmx.com> ha escrit:

> El 11/11/16 a les 08:56, Walter Garcia-Fontes ha escrit:

Doncs sí, el Giorgio va confirmar amb el director de l'institut i hi
anirem el dissabte 18 de març a fer-hi la No-Jam, apunteu-vos-ho.

Ara hem de veure a què ens dedicarem, apart de les traduccions.
Hauríem de fer una llista dels que hi anirem. Jo sí que hi aniré.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat