[Ubuntu-cat] [equip] Trobada durant el MWC

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dij feb 23 14:31:04 UTC 2017

A veure, el Marcos no vindrà aquest any i es veu que Canonical no
envia invitacions aquest cop. He enviat un correu a un grup de
Telegram que s'havia creat per organitzar la trobada i no n'he rebut
resposta, no sembla que hi hagi interès.

Què fem? Ho deixem córrer?

El dia 21 de febrer de 2017 a les 17:58, Paco Rivière
<web a pacoriviere.cat> ha escrit: