[Ubuntu-cat] [equip] Trobada durant el MWC

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dim feb 21 09:40:58 UTC 2017

Si em passeu les dades de la trobada faré un esdeveniment al metup si us a
sembla be.

El dia 21 de febrer de 2017 a les 10:21, Miquel Adroer <miquel66 a caliu.cat>
ha escrit:

> Vaig dir que vindria però dilluns vespre tinc reunió de veïns i metge a la
> tarda. Si pot ser dimarts o millor Dimecres bé. Però si no, no pasa res.
> Que ja sé és difícil vagi bé a tothom.

Josep Gallart

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://sites.google.com/view/serveis-gnulinux/inici
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

<josep.gallart a ubuntu.cat>
Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat