[Ubuntu-cat] mòbil

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dis feb 18 22:04:32 UTC 2017

Bona nit!
Això és una COMUNITAT amb majúscules. Estic molt agraït a tots, Xavi,
Guillem, Joan, Miquel, Josep i Julio, de veritat.
Miraré amb detall tot el que m'heu comunicat. Us informaré de la decisió
que prengui.
Salutacions,
Joan Inglada

El dia 18 de febrer de 2017 a les 20:03, julio <jamoros a riseup.net> ha
escrit:

>>> https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
>>> www.facebook.com/serveisgnulinux