[Ubuntu-cat] mòbil

julio jamoros a riseup.net
dis feb 18 19:03:29 UTC 2017

No tinc cap referència sobre aquests dos mòbils, però com que són xinesos, si no t importa esperar a rebre'l ja que poden trigar setmanes, et pot sortir molt be de preu a igogo:
https://m.igogo.es/product448850.html

Respecte a opcions més o menys floss jo he provat:
- Jolla, molt verd i compatibilitat amb android amb una màquina virtual diferent que donava problemes per les notificacions, parlo del 2013
- Fairphone, vaig tenir problemes amb les pantalles, els crazy touch, i dic pantalles perquè me l van canviar però no vaig tenir sort. Conec uns quants amics que no han tingut cap problema i estan molt contents. La carcassa era una mica cutre,però ja la han millorat. Es un gran projecte. A veure si triomfa.

Fa temps vaig mirar la segona part del N900, el neo900 pero el preu final em va espantar, era la continuacio de la saga de les nokia tableter que utilitzaven maemo ( una versio debian):
http://neo900.org/
:D
Vagi be