[Ubuntu-cat] mòbil

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dis feb 18 13:50:10 UTC 2017

Hola de nou, una altre opció fora de ubuntu seria aquestes recomanacions:
https://oneplus.net/es/3 o
http://www.zukmobile.cc/lenovo-zuk-z2-pro-snapdragon-820-flagship-phone.html
.

Salutacions

El dia 18 de febrer de 2017 a les 13:24, Josep Gallart <
josep.gallart a ubuntu.cat> ha escrit: