[Ubuntu-cat] mòbil

Joan Gracia jjgracia a gmail.com
dis feb 18 11:50:29 UTC 2017

Hola a tots,

jo tinc un Poppox, es un mòbil d'una empresa catalana (de Mataró) només
hi ha un model el P-3. Abans tenien el P-1 però es va esgotar i el P-2
no el van fer per motius obis. :-)  Es un mòbil de gama mitja-alta, jo
el tinc des de l'agost i estic força content. Abans tenia BQ, ni punt de
comparació. Té components de molta qualitat (pantalla LG, etc. ) Porta
Android 6.0. A la meva dona li he comprat un altre.

Mirata'ls. El preu 285 €.

Busca per la xarxa , hi ha entrevistes amb els de l'empresa, etc.

Sort!

El 18/02/17 a les 12:25, Guillem Nicolàs Larruy ha escrit: